EO Header
Volgen

Ik weet niet zeker of mijn reservering is doorgekomen. Wat moet ik doen?

Heeft u een reserveringsformulier ingestuurd, maar weet u niet zeker of het goed is doorgekomen, check dan eerst of u een ontvangstbevestiging via e-mail heeft ontvangen. Kijk ook bij Junk- of Ongewenste berichten.

Heeft u geen ontvangstbevestiging ontvangen, neemt u dan met ons contact op. Misschien is uw reservering niet goed doorgekomen; wij verzoeken u dan om opnieuw te reserveren. Of uw reservering is wel goed doorgekomen, maar met een verkeerd e-mailadres. Wij corrigeren dan uw e-mailadres en sturen u alsnog de ontvangstbevestiging toe. 

Heeft u wél een ontvangstbevestiging ontvangen en daarna niet binnen een week een definitieve e-mailbevestiging, neem dan contact met ons op met vermelding van uw adresgegevens en EO-evenement.

Ga naar het contactformulier

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen