EO Header
Volgen

Ik heb mijn blad (Visie, Eva, Beam) niet ontvangen!

Is uw blad niet bezorgd?
Dan kunt u via ons contactformulier een nazending aanvragen van de laatst verschenen edities. Ook als uw blad beschadigd is, kunt u gerust een ander exemplaar aanvragen. Wij sturen dan zo snel mogelijk de gevraagde editie naar u toe.

  • Visie wordt uiterlijk op de donderdag voor de nieuwe programmaweek bezorgd. Aangevraagde nazendingen op werkdagen voor 15.00 uur ontvangt u op de eerstvolgende bezorgdag van PostNL (vertraging bij uw postkantoor voorbehouden).
  • Eva of Beam: aangevraagde nazendingen worden binnen een week bij u bezorgd.

Nazending aanvragen
Geef in het contactformulier in het veld Onderwerp aan 'Nazenden Visie' en noem in de Beschrijving uw relatie nummer (staat op het adreslabel van uw blad) en/of adresgegevens.
Klik hier of hierboven op 'contact', u komt dan in het webformulier waar u uw verzoek kwijt kunt.

Verschijningsdata

 PostNL
PostNL bezorgt niet meer op elke dag. Ga naar PostNL voor meer informatie over postbezorging

Bij de bezorging van onze bladen Visie, Eva en Beam zijn wij afhankelijk van een correcte bezorging door uw plaatselijke postbezorger.  Houdt u gedurende langere tijd last van slechte postbezorging, dan raden wij u aan contact te zoeken met PostNL. Dat kan via het speciale klachtennummer: 0900-0990 (10 cpm) of via de website van PostNL.

In geval van blijvende bezorgklachten kunnen wij een bezorgonderzoek aanvragen; PostNL rapporteert dan bij de EO of uw blad gedurende een aantal weken correct werd bezorgd.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen